بیمه زندگی مان بیمه ایران حامی خانواده

زنان خانه دار به عنوان رکن اصلي هر خانواده هميشه دغدغه تامين نيازهاي مالي و تامين آتيه خويش را داشته اند.

از گذشته تا به امروز مادران و بانوان خانه دار، جزو آسيب پذيرترین قشر جامعه بوده اند. خانه‌داري در ساير کشورها به عنوان يک شغل محسوب شده و داراي حقوق، بيمه و مزايا است. دختران امروز و مادران فردا بايد به آتيه خود اهميت بدهند. برخي گمان مي کنند فقط بيمه سلامت براي ايرانيان کافي است، اين در حاليست که تامين آتيه افراد در عصر کنوني امري اجتناب ناپذير است.

داشتن بیمه زندگی با سرمایه ای مناسب برای ایام پیری و بازنشتگی زنان در مجموع منجر به امنيت فکري و آرامش خانواده و به تبع آن جامعه مي گردد.

شرکت سهامی بیمه ایران به منظور تامین آرامش خانواده و آسایش زنان خانه‌دار در دوران کهولت، طرح بیمه زندگی مان را ارائه نموده است. زنان خانه دار می‌توانند مبالغی که معمولا صرف هزینه های غیرضروری می‌کنند را به سرمایه گذاری در این بیمه نامه اختصاص دهند و اطمینان خاطر داشته باشند که این پس‌انداز به طور منظم و سیستماتیک برای آنها سرمایه گذاری می‌شود. و مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو، ازکار افتادگی بر اثر حادثه و یا بیماری های خاص(سرطان، جراحي عروق كرونر قلب، سکته مغزی و پيوند اعضاي اصلي بدن ) اتفاق بیافتد، شرکت سهامی بیمه ایران حامی این عزیزان خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه‌ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی ناشی از بیماری را پوشش دهد.
شرکت سهامی بیمه ایران حق بيمه‌های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمينی در اندوخته‌های شما انباشته می‌نمايد. اين اندوخته، طي سالهای بعد با افزوده شدن حق بيمه‌ها و سود مرکب آنها، افزايش يافته و پس‌اندازی مطمئن برای رفع نيازهای احتمالی و برنامه‌های آينده شما خواهد بود.

و ما در بیمیکا افتخار کسب رتبه های برتر ارائه خدمت به شما عزیزان برای هفت سال متوالی را داریم و امیدوارم با همراهی مردم عزیز و فهیم میهن مان آینده ای بس زیبا و درخشان را برای جامعه ایرانی رقم بزنیم.

 

بیمیکا، نبض آرامش در دستان شما

hesamsoufbafsarjamii
ارسال دیدگاه